Nr. 39585/ 29.04.2025
Anunț referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 29.04.2025, Primăria Municipiului Arad anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii nr. 526/2024 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind aprobarea documentației de atribuire a Serviciului public pentru organizarea, amenajarea, întreținerea și exploatarea parcărilor cu plată din municipiul Arad, a parcărilor de reședință, a parcărilor de tip Fast Park și a activității de ridicare, transport, depozitare și eliberare a vehiculelor staționate neregulamentar, precum și a vehiculelor fără stăpân și abandonate din municipiul Arad– inițiativa primarului.
Paragraf descriptiv: Proiectul de hotărâre se referă la modificarea și completarea Hotărârii nr. 526/2024 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind aprobarea documentației de atribuire a Serviciului public pentru organizarea, amenajarea, întreținerea și exploatarea parcărilor cu plată din municipiul Arad, a parcărilor de reședință, a parcărilor de tip Fast Park și a activității de ridicare, transport, depozitare și eliberare a vehiculelor staționate neregulamentar, precum și a vehiculelor fără stăpân și abandonate din municipiul Arad.
Documentația aferentă proiectului de hotărâre cuprinde: Proiectul de hotărâre al Consiliului Local Municipal Arad, Raportul de specialitate al Direcția Patrimoniu - Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Public, Referatul de aprobare al Primarului.
Documentația poate fi consultată: pe pagina de internet a instituției, accesând acest link, la sediul instituției, la Serviciul Relații cu Publicul și Asociații de proprietari, camera 5: luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30. Proiectul de act normativ se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari al instituției.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 10.05.2025 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poștă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluției, nr. 75.
Materialele transmise vor purta mențiunea: Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii nr. 526/2024 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind aprobarea documentației de atribuire a Serviciului public pentru organizarea, amenajarea, întreținerea și exploatarea parcărilor cu plată din municipiul Arad, a parcărilor de reședință, a parcărilor de tip Fast Park și a activității de ridicare, transport, depozitare și eliberare a vehiculelor staționate neregulamentar, precum și a vehiculelor fără stăpân și abandonate din municipiul Arad– inițiativa primarului.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției, la acest link , în Registrul pentru consemnarea propunerilor.
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 29.05.2025.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact:
Consilier juridic, Compartiment asistență juridică – Bulboacă Antonina, telefon: 0257/281850, int. 304
E-mail: antonina.bulboaca@primariaarad.ro
DIRECTOR EXECUTIV, CONSILIER JURIDIC,
Claudia Macra Antonina Bulboacă